Általános Szerződési Feltételek

BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
  2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
  3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
  4. RENDELÉS MENETE
  5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
  1. ELÁLLÁS JOGA
  2. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság
  3. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
  4. VEGYES RENDELKEZÉSEK
  5. PANASZKEZELÉS RENDJE
  6. SZERZŐI JOGOK
  7. 1-es számú melléklet

 

BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

Köszönjük, hogy megtisztelt minket és webáruházunkat választotta.

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF.) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A meghirdetett akciókban, nyereményjátékokban résztvevő személyek elfogadják vásárlásukkal a https://hajozasitermekek.hu/ által szabott feltételeket, azt magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik. A webáruház termékeivel, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan kérdéseire a weblapunkon feltüntetett elérhetőségeken készséggel állunk rendelkezésére.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A https://hajozasitermekek.hu/ domain név alatt működő webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeiken rendelkezésre állunk.

Jelen Ászf. hatálya Szolgáltató weblapján (https://hajozasitermekek.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf. folyamatosan elérhető a következő weboldalról:  https://hajozasitermekek.hu/

Figyelemmel arra, hogy a webáruházban található termékekkel összefüggésben több típusú jogviszony jön létre a Koller László Dávid és a terméket illetve szolgáltatást megrendelő személyek között, ezért a jelen szerződésben az Koller László Dávid egyéni vállalkozó a továbbiakban Szolgáltató, míg a megrendelők Felhasználó elnevezéssel kerülnek megjelölésre.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve:  Koller László Dávid egyéni vállalkozó

A szolgáltató székhelye: 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeres használat elektronikus levelezési címe: hajoHYPERLINK “mailto:hajozásitermekek@gmail.com”zasitermekek@gmail.com

Nyilvántartási szám:52032550

Adószám:68638179-2-22

Vállalkozói igazolást kibocsátó okmányiroda: Pécsi Okmányiroda

Telefonszám: +36 30 479-8333  (hétköznapokon 8-18 óra között)

Bankszámlaszám: OTP Bank 11773054-00987734 Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató neve, címe, email címe: Cloudways, cím: Malta Mosta 52 Springyale Pope Pius XII., email cím: join@cloudways.com

Értékesítési terület: Magyar Köztársaság határain belül (Országhatáron kívüli szállítási címnél kérjük keressen minket emailen vagy telefonon.

Kommunikáció nyelvezete: magyar.

 

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen szerződést 2018.03.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a szerződésben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Abban az esetben, ha bármely Felhasználó a weboldalon található tartalmat jogosulatlanul használ fel a 12.  pontban meghatározott jogkövetkezményekkel kell számolnia.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Az árak bruttó árak, a jogszabályokban előírt általános forgalmi adó mértéket tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

3.2. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba/ vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

 

4. RENDELÉS MENETE

4.1. A webáruházunkban regisztráció nélkül van lehetőség vásárlásra. Ebben az esetben a név, cím,elérhetőség megadása szükséges.

4.2. A felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni az webáruház termékei közül. A felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A felhasználó vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A felhasználó itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is.  A kosár tartalmának megtekintéséhez a “kosár” menüpontra kell kattintani a fejléc felső jobboldalán.

A kosár automatikusan kiszámítja a kiválasztott termékek árának vég-összegét, a vevő azonban választhat magának, hogy utánvéttel vagy előre utalással kéri a szállítást. Ennek függvényében a szállítás díja és így a végösszeg változhat.

A “kosár” felületén a felhasználó bármikor módosítani tudja kosarának tartalmát, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön a kosarából terméket a piros X ikonra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszám) is változtatni tud a “fel”/”le” nyilacskák segítségével. Értelemszerűen a “fel” nyilacska növeli, a “le” nyilacska csökkenti a rendelési lista során a termék mennyiségét. A vevő a változtatásai véghezvitele után a végösszeget mindig a “Kosár frissítése” gomb megnyomása után kapja meg.

Amennyiben a Felhasználó nem kíván tovább válogatni a termékek között, akkor a kosáron belül, a kosár tartalma alatt megtalálható adatlap (a továbbiakban Megrendelési adatlap) kitöltésével elkezdheti a megrendelési folyamatot.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a Szolgáltató a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a felhasználót az új adatokról. Az ilyen esetekben a felhasználó a módosítást követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a megrendeléstől és ebben az esetben a szerződés a felek között, egyéb jognyilatkozat nélkül, megszűnik.

4.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „megtekint” ikonra kattintva.

4.4. Ha a felhasználó megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a “Pénztár” gombra kattintva van lehetősége eldönteni, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

A következő lépésben a felhasználónak a számára legmegfelelőbb szállítási módot szükséges kiválasztania (személyes átvétel vagy GLS csomagküldő szolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ezt követően, ha a felhasználó egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintania.

4.5. Fizetési módok: A webáruházban a megrendelt termék ellenértéke teljesíthető banki előre utalással, személyes és utánvéttel történő fizetéssel. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Előre utalás esetén a pénznek a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül átadásra a küldemény a futárszolgálat részére a kiszállítás érdekében.

 

Koller László Dávid egyéni vállalkozó

Az elfogadó címe, telefonszáma, címe: 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80., telefonszám: +36 30 479-8333 , elektronikus levelezési címe: hajozasitermekek@gmail.com

Nyilvántartási szám: 52032550

 

Az elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás megnevezése és konkrét meghatározása: hajózáshoz kapcsolódó termékek értékesítése, illetve az ehhez kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások

Az elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás ellenértéke devizanem megadásával: magyar forintban a webáruházban feltüntetett árakon.

 

4.6.Szállítási módok: A Szolgáltató csomagkézbesítő GLS partnere gyorsan és megbízhatóan juttatja el a felhasználó részére a megrendelt termék(ek)et tartalmazó csomagot, raktáron lévő készlet esetén 3 (három) munkanapon belül.  Amennyiben a megrendelni kívánt termék nincs raktáron vagy egyedi igények szerint készül, akkor a várható szállítási határidő 4. hét. A termékek szállítási határidejét a Szolgáltató ismerteti az ellenérték teljesítésének folyamata során, valamint azt a megrendelést visszaigazoló elektronikus levél is tartalmazza. A felhasználónak a szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a megrendelést visszaigazoló elektronikus levélben található telefonszámon. A megrendelt termék kézbesítésére munkanapokon, általában munkaidőben történik, ezért szállítási címként olyan címet szükséges megadni, ahol napközben tartózkodik olyan személy, aki jogosult a megrendelt termék átvételére. Ha a kiszállító nem talál senkit a megadott címen, következő napon megkísérli újra a kézbesítést.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírható minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Abban az esetben, ha nem a megrendelő, hanem más személy veszi át a csomagot, mindenképpen meg kell adni az átvevő személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén szükséges pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a kézbesítő könnyebben megtalálja a címet.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön által megadott adatokat (név, lakcím, telefonszám) az Adatkezelési Tájékoztatónknak megfelelően – a fuvarozás teljesítése céljából – továbbítjuk a Fuvarozó részére. A szállítás sem a megvásárolt termékek összeszerelését, sem a beüzemelését nem tartalmazza. A Vásárló vállalja, hogy a kiszállítás választott napján átveszi a leszállított termékeket, kivéve, ha szerződéstől eláll.

Házhozszállítási díjak ( az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák):

Kiszállítás futárszolgálattal előre utalás esetén:

Csomagsúly                 Fuvardíj/csomag(Ft)

0 –  0,5  kg                     1500 Ft

0,5 – 2  kg                     1700 Ft

2,1 – 5  kg                     2200 Ft

5,1 – 10 kg                     2700 Ft

10,1 – 15 kg                     3200 Ft

15,1 – 20 kg                     3700 Ft

20,1 – 25 kg                     4200 Ft

25,1– 30 kg                     4600 Ft

30,1 –40 kg                     5200 Ft

Kiszállítás futárszolgálattal utánvét esetén:

Csomagfeladás összege +  20.000,   -Ft-ig    1065,-Ft

Csomagfeladás összege +  50.000,   -Ft-ig    1395,-Ft

Csomagfeladás összege +  100.000, -Ft-ig    1775,-Ft

Csomagfeladás összege +  150.000, -Ft-ig    2280,-Ft.

Személyes átvétel esetén 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80. címen ingyenes

 

Ha a fizetési módnál a személyes teljesítést vagy az utánvételt módozatot választotta a felhasználó utánvéttel egyenlítheti ki a számlát a futárnál, illetve személyes átvételnél a helyszínen. Előre utalás esetén a pénz megérkezését követően adja át a Szolgáltató a küldeményt a GLS részére.

Személyes átvétel esetén az alábbi helyen tudja a felhasználó átvenni a kiválasztott terméket:

7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80.

Nyitvatartás: Hétfőtől-péntekig 800-1800 óráig.

Telefon: +36 30 479-8333

4.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy elektronikus levélben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.10. Felhasználó elektronikus levélben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz elektronikus levélcímet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

4.11. Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült ártól jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a Szolgáltató a hibás áron nem köteles elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a felhasználó hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a szolgáltató részéről. A felhasználó által hibás áron történő ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a szolgáltató munkatársa által küldött elektronikus – nem automata – visszaigazolása során a szolgáltató munkatársa felhívja a felhasználó figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A felhasználó hibás ár helyett a szolgáltató által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratának kölcsönös és egybehangzóan kifejező nyilatkozata, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

4.12. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló elektronikus levél alapján minden költséget tartalmaz. Ez alól kivételt képeznek az egyedi gyártásra készült termékek, ahol a végösszeg a gyártás alatt maximum 50% mértékben eltérhet a megadottól.

A felhasználó által kifizetett ellenértéket rögzítő számlát a felhasználó részére átadott csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és terméke(ke)n, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

4.13. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a termékekkel és az árakkal összefüggő korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Szolgáltató haladéktalanul azonnal tájékoztatja a felhasználót a módosított adatokról. Az ilyen esetekben a felhasználó a módosítást követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a megrendeléstől és ebben az esetben a szerződés a felek között, egyéb jognyilatkozat nélkül, megszűnik.

4.14. Tulajdonjog Az adásvételi szerződés megkötésével a Koller László Dávid vállalja, hogy átadja az adásvétel tárgyát képező termékeket és lehetővé teszi, hogy a Vásárló megszerezze a termék tulajdonjogát. A Vásárló a teljes vételár megfizetésével válik tulajdonossá. Koller László Dávid köteles a termékeket, ide értve az azokra vonatkozó dokumentumokat átadni a Vásárlónak. A termékeket a személyes árufelvétel vagy kiszállítás időpontjában kell a Vásárló részére átadottnak tekinteni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 (huszonnégy) órán belül történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. Általános teljesítési határidő, a raktáron levő készletek esetében a visszaigazolástól, előre utalás esetén a pénz beérkezésétől számított 3 (három) munkanapon belül. Amennyiben a megrendelni kívánt termék nincs raktáron vagy egyedi igények szerint készül, akkor a várható szállítási határidő 4  hét. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

5.5. Nem vállalunk felelősséget, amennyiben a szerződési feltételek által előírt kötelességeinket előre nem látható külső körülmények miatt (vis major) nem vagy késedelmesen teljesítjük.

Vis major olyan cselekményeket, eseményeket, elmaradásokat, baleseteket foglal magába, melyre nincsen befolyásunk, különös tekintettel (mindenféle korlátozás nélkül) a következőkre:

Sztrájk, kizárás, vagy más munkaadók és munkavállalók közötti vita;

Lázadás, felkelés, invázió. Terrortámadás vagy terrorfenyegetés, háború (függetlenül attól hogy hadüzenettel vagy hadüzenet nélkül tör ki) háborús fenyegetés ill. háborús készültség;

Tűzvész, robbanás, vihar, árvíz, földrengés, földcsuszamlás, járványok vagy egyéb természeti katasztrófák;

Nyilvános vagy magán telekommunikációs hálózatok használhatatlansága;

Törvények, szabályozások, rendeletek vagy korlátozások melyeket az állam vagy a kormány hoz; vagy

Az általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségeink a vis major idejére érvényüket vesztik, a kötelezettségeink teljesítésének ideje a teljesítési akadály időtartamával meghosszabbodik. Megfelelő lépéseket teszünk, hogy a teljesítési akadályt elhárítsuk, vagy megoldást találjunk, hogy kötelezettségeinknek a vis major ellenére is eleget tudjunk tenni.

Webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik, hogy nagykorú. Kiskorú látogatók részére ajánlott, hogy a weboldalt csak szülői, vagy nagykorú felügyelet mellett használják! A webáruháznak nem célja közvetlenül kiskorúak felé értékesíteni, sem kiskorúaktól információt gyűjteni.

 

 

Szállítási feltételek

 

6.12. Szállítási feltételeket és módokat, a weboldalunkon elérhető Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák. A megrendeléskor több szállítási mód közül tud választani. Lehetőség van futárszolgálattal, és személyes átvétellel megrendelni a termékeket. Ezen fizetési módoknak a költségét szintén az Általános Szerződési Feltételünk tartalmazza.

 

A vásárlástól való elállás joga

 

6.13. A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

 

6.14. A vevő a termék átvételét követő 14 – tizennégy – munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

6.15. A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.

6.16. Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

 

6.17. Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a GLS futárszolgálattól Koller László Dávid egyéni vállalkozó saját  költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken, előre utalással, a teljes összeg készpénzben történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

 

Garancia, szavatosság

6.18. Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​ vásárolni a kézhez​​vételtől számított 15 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttatja az alábbi címre: 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80. Utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​a fogyasztót​ terhel. A termék árát banki úton tudjuk​ visszatéríteni a termék visszaküldésekor​ a csomagban, vagy emailben​ mellékelt bankszámlaszámra.

​Természetesen ​a visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik..

6.19. A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről: elektronikus elérhetőség: hajozasitermekek@gmail.com
telefonos elérhetőség: +36 30 479-8333, A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet
szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.

Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

 

Adatvédelem

 

6.21. Az Ön személyes adatainak védelme Koller László Dávid egyéni vállalkozó. internetes üzlet és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011.éviCXII.törvény).
6.22. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

 

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: a „Törvény”) szerint mint adatkezelő kezeli a Vásárló megrendelésben szereplő személyes adatait (név, e-mail cím, lakcím, telefonszám) a szerződés teljesítésének céljából, a szerződés teljesítéséhez szükséges ideig, a Vásárló hibás teljesítésből adódó panaszainak kezeléséig és amennyiben szükséges, úgy a jogszabályok által megkövetelt ideig. Koller László Dávid mind automatizált, mind kézi adatkezelést végez és nem továbbítja a személyes adatokat harmadik személyeknek a megrendelés teljesítését, pl. az e-shop működtetését, a termékek kifizetésének bonyolítását, szállítását stb. biztosító szerződéses partnerek kivételével. Amennyiben a Vásárló házhozszállítást kér, így ebben az esetben a szerződés teljesítéséhez szükséges adatokat (név, lakcím, telefonszám) a szállítást végző partner részére továbbítjuk. Kérjük törekedjék arra, hogy adatait pontosan adja meg.

 

A személyes adatok megadása önkéntes alapú, azonban amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a személyes adatai megadásához a fenti célra, a megrendelést nem lehet teljesíteni. Felhívjuk figyelmet arra, hogy a számla esetében a számla kiállításához szükséges személyes adatok kezelése jogszabály kötelező rendelkezésén alapul. Ezeket az adatokat Koller László Dávid 8 évig tárolja. A Vásárló jogosult hozzáférni a személyes adataihoz, továbbá azok kijavítását kérni és a Törvényből adódó egyéb jogait gyakorolni. A Vásárló a jogait az adatkezelő alábbi címén gyakorolhatja: Koller László Dávid részére levelet küldhet az alábbi címre 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80., vagy e-mait írhat az alábbi címre: hajozásitermekek@gmail.com. Amennyiben a Vásárló hozzájárul az ilyen felhasználáshoz, Koller László Dávid a személyes adatokat vásárlóelégedettségi felméréshez is kezelheti. A Vásárló írásban bármikor visszavonhatja a megadott hozzájárulását az adatkezelő alábbi elérhetőségén: Koller László Dávid cím: 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80., vagy e-mailben: hajozásitermekek@gmail.com.

 

7. ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A fogyasztó az elállási jogát az erre irányuló egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

7.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.3. A felhasználó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a szolgáltató vállalta e költség viselését.

7.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli A megrendelt terméket posti úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk részére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a felhasználó személyére szabtak.

7.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

7.7. A szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.8. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

7.9. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

7.10. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.11. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját kell figyelembe venni, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.  Amennyiben a Fogyasztó csak részben áll el a szerződéstől, Koller László Dávid egyéni vállalkozó visszahozott termékek vételárát téríti vissza és az összekészítési díjat vagy szállítási díjat abban az esetben nem, ha az az elállással nem érintett további termékek vonatkozásában is felszámítandó.

7.12 Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

7.13. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. (linHYPERLINK “http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR”kHYPERLINK “http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR”)

7.14. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. (link)

7.15. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.16. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

8. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság

8.1. A felhasználó webáruházat üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

8.2. A felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

8.3. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölni. A felhasználó a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4. A felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

8.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Termékszavatosság

8.6. Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

8.7. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

8.8. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

8.9. Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított (2) két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

8.10. A felhasználó termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

8.11. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

Jótállás

8.12. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

8.13. A jótállás időtartama 1 (egy) év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

8.14. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

9.1. Felhasználó és szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.2. A felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

9.3. A szolgáltató a felhasználó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a felhasználó rendelkezésére kell bocsátani.

9.5. Ha a szolgáltató a felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 (öt) munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a felhasználót.

9.6. A szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 (három) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.7. A szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

10. VEGYES RENDELKEZÉSEK

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

10.2. Ha a jelen általános szerződési feltétel bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

10.3. Amennyiben Szolgáltató az Ászf alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Ászf valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton, peren kívül próbálják rendezni, amennyiben erre ez a vitarendezés nem bizonyul eredményesnek a peres ügyei, vonatkozásában a Pécsi Járási Bíróság, illetve a hatásköri szabályok alapján a Pécsi Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

11. PANASZKEZELÉS RENDJE

11.1. Vállalkozásunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti elektronikus levélcímen, vagy levél útján is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a felhasználónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. A felhasználó a szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a panaszát a szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a felhasználó a szolgáltatóval  közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a felhasználó erre irányuló kérelme alapján –  az illetékes testület helyett a felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a felhasználó vagy a szolgáltató kérésére tanácsot ad a felhasználót megillető jogokkal és a felhasználót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a felhasználó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
    c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
    d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
    e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
    f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
    g) a testület döntésére irányuló indítványt,
    h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:http://www.bekeltetes.hu

11.5. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496 Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu

11.6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatósághoz: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.Telefon: +36 -1-391-1400Fax: +36-1-391-1410E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu.

11.7. Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatv vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor

11.8. A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/.

Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala

Cím: 2030 Érd, Budai út 7/b

E-mail: jarasihivatal.HYPERLINK “mailto:jarasihivatal.erd@pest.gov.hu”erd@pest.gov.hu

Telefon: 06-23-504-100 06-23-504-182

 

Budapest XIV. kerületi Járási Hivatal

Cím: 1145 Budapest, Pétervérad utca 11-17

 

Budapest, X. kerületi Járási Hivatal

Cím: 1104 Budapest, Körösi Csoma Sándor út 53.

Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala

Cím: 1051 Budapest, József Nádor tér 10.

Levelezési cím:1369 Budapest, Pf. 284

E-mail: nagy.julia@05kh.bfkh.gov.hu

Telefon: 06-1-79-59652

 

Békéltető Testületek:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon: 06-1-269-0703 14

Fax: 06-1-269-0703

 

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.

Telefon: 06-76-501-500

Fax: 06-76-501-538

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: 0672-507-154

Fax: 0672-507-152 E-mail:bekelteto@pbkik.hu

 

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekelteto@gymskik.hu 15

 

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

 

Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: 06-36-429-612/122

Fax: 06-36-323-615

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

Telefon: 20/373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-027 Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111

Fax: 06-88-412-150 E-mail: bekelteto@veszpHYPERLINK “mailto:bekelteto@veszpremikamara.hu”remikamara.hu

 

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513 Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

 12. SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a https://hajozasitermekek.hu/mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

12.2. A https://hajozasitermekek.hu/weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

12.4. Tilos a https://hajozasitermekek.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

12.5. A https://hajozasitermekek.hu/név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli, a jelen fejezet rendelkezéseit sértő, felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ez a kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. 1-es számú melléklet

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Koller László Dávid egyéni vállalkozó

postacím: 7815 Harkány Táncsics Mihály utca 80.,

Tel.: +36 30 822-2118

email: hajozásitermekek@gmail.com.

 

Alulírottak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében (kérlek jelölje meg a termékeket): …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………………………………………

A fogyasztó neve: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

_______________________ (aláírás)